Monday, October 06, 2008

2 felicitari dragi ))

Monday, October 06, 2008
Iata 2 felicitari foarte dragi si care imi plac foarte mult.
Una e realizata cu ocazia Aniversarii Casatoriei, cealalta cu ocazia Zilei de nastere unei persoane dragi. :)
Imi plac mult. La moment sunt cele mai recente lucrari ale mele.
#0010
#0009
Am folosit hartie colorata, inclusiv hartie aurie, paiete bej si roz pal, marbls, contur auriu pentru sticla. In prima felicitare am utilizat si sizal. Florile in doua felicitare sunt din hartie. Marginile hartiei cu inscriptie sunt tonate. Imi place mult acest efect! :)

4 comentarii:

Anonymous said...

Doamne! Tu le-ai facut? Nu te cred. Cum ai putut? Ele sunt pursisimplu SUPERBEEEEEEEE......!!!
Vreau sa le cumpar, nu glumesc. Poate vorbim pe Yahoo si ne intelegem ceva in privinta asta? daca iest deacord spune si iti scriu.

Anonymous said...

bravo. sunt foarte dragute :)

Creativika said...

mersi mult!

Anonymous said...

Sînt minunate aceste felicitari! Se simte că-s facute cu afecţiune. La sigur destinatarul a rămas impresionat de asa cadou superb! Eu aş fi tare fericită să primesc astfel de felicitari de la cineva drag...

CIO :-)